ایجاد دوره جدید

آموزش فتوشاپ ۲۰۲۳

امتیاز از 0/5 از مجموع 0 رای
مدت دوره 0 دقیقه
تعداد جلسات0 جلسه
پشتیبانی دورهدارد
سرفصل ها مشاهده
نظرات0 نظر
نوع دورهیادگیری جامع
وضعیت دانلوددانلود و نمایش با پلیر
هزینه دوره: 3,984,000 تومان
بازدیدها 114
حجم: 154 مگابایت
گارانتی بازگشت وجه
درصورت ناراضی بودن به هرد دلیلی در کیفیت دوره، کل مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
پیمان صدوق
پیمان صدوق
دوره: 4 امتیاز: تعداد رای: 0 نفر

توضیحات دوره

دوره تخصصی آموزش فتوشاپ ۲۰۲۳ |  مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور
 

با داشتن مهارت‌ در فتوشاپ، می‌توانید در زمینه‌های مختلفی شروع به فعالیت کنید. آیا به تبلیغات علاقه‌مندید؟ می‌توانید تصاویر بی‌نظیر و طرح‌های بازاریابی خیره‌کننده ایجاد کنید. آیا به عکاسی علاقه‌مندید؟ با ویرایش تصاویر خود، جزئیاتی که شاید در ابتدا موجود نبودند را به تصاویر خود اضافه کنید و آن‌ها را به طرح تازه‌ای تبدیل کنید. در این دوره فتوشاپ از ۰ تا ۱۰۰، کلیه آموزش‌ها با در نظر گرفتن سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ضبط و تدوین شده است. شما با فراگیری این دوره آموزشی به تمامی نکات و مباحث فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای به صورت کامل مسلط خواهید شد زیرا؛ شروع این دوره فتوشاپ از مباحث مقدماتی است و در ادامه تمام مباحث را تا سطح حرفه‌ای پیش برده‌ایم. تمام مباحث به صورت علمی و عملی بررسی شده‌اند و در انتهای هر گام چندین پروژه تمرینی برای درک بهتر مبحث قرار داده‌ایم؛ یعنی اینکه دوره فتوشاپ کمپرس کو، علاوه‌ بر آکادمیک بودن، پروژه محور هم می‌باشد و این سبک از تدریس بهترین خروجی را برای هنرجو به همراه دارد.

دوره کامل آموزش فتوشاپ: کاملترین پکیج دوره فتوشاپ پیشرفته برای حرفه‌ای‌ها
 

در حال حاضر، دوره Adobe Photoshop به عنوان کاملترین و بهترین دوره فتوشاپ در دسترس قرار دارد. این دوره آموزشی فتوشاپ حرفه‌ ای، برای کسانی که به دنبال یادگیری تمامی جنبه‌های این نرم‌افزار قدرتمند هستند، تهیه و تولید شده است. دوره فتوشاپ شامل تمامی جزئیات فتوشاپ است و به شما اجازه می‌دهد تا از مباحث پایه تا پیشرفته، همه‌چیز را درباره این نرم‌افزار بیاموزید. با این دوره فتوشاپ، مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک طراح حرفه‌ای را به دست خواهید آورد.

دوره آموزش فتوشاپ حرفه‌ ای به شما تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفته را آموزش می‌دهد. با استفاده از این دوره، قادر خواهید بود تصاویر خیره‌کننده‌ای با استفاده از جلوه‌های ویژه، تراش و تغییر اندازه دقیق، تغییر رنگ و نور طراحی کنید و همچنین، دوره حرفه ای فتوشاپ امکان ارتقای مهارت‌های شما را فراهم می‌کند.  با دوره Adobe Photoshop، شما به یک فرد حرفه‌ای فتوشاپ تبدیل خواهید شد و توانایی خلق تصاویر با کیفیت و جذاب را خواهید داشت. پس عجله کنید و این فرصت را از دست ندهید!

نکات مهم!

پس از پرداخت می‌توانید از ناحیه کاربری، قسمت با مراجعه به سفارش مربوطه، پلیر و لایسنس را دریافت نمایید. ابتدا پلیر را نصب نموده و بعد، از طریق لایسنس، آن را فعالسازی نمایید.

حد اقل سیستم‌‌عامل‌های مورد نیاز برای پخش دوره‌ها:

  • Windows ۷ Service Pack ۱ به بالا
  • MacOs ۱۰,۱۳ به بالا
  • Android ۵ به بالا

این محصول به صورت تک کاربره ارائه می‌شود و فقط بر روی یک سیستم قابل اجرا می‌باشد. پس حتما فعال سازی را روی سیستم شخصی خودتان انجام دهید.

اگر جز هنرجویان مبتدی فتوشاپ هستید از پکیج‌ جامع آموزش گام به گام فتوشاپ و اگر با فتوشاپ آشنایی کامل دارید از پکیج‌های آموزش پروژه محور فتوشاپ ما استفاده بفرمایید. پشتیبانی ما همواره در کنار شماست، با خیالی آسوده خرید کنید.

سرفصل دوره
افزودن نظر جدید
برای ثبت نظر می بایست ابتدا وارد سایت شوید.
پیشرفت مسیر شغلی
درحال بارگزاری ...